Kathy Reichs: Zúčtování

by - 1/28/2016

ZúčtováníKathy Reichs / Viráti - 5. díl / 312 stran

Vydáno r. 2015 / BB Art / pevná vazba

Fantasy / Dobrodružství

Zúčtování - to je název pátého a zároveň posledního dílu série o Tory Brennanové a její partě kamarádů z ostrova Morris. Kromě přátelství je spojuje ještě něco dalšího. Jsou viráti, smečka. Dlouhou dobu byli jedinou smečkou v Charlestonu, ale to se nenávratně změnilo. Závěr předchozího dílu přinesl šokující odhalení o existenci rudookých virátů. Říkají si Trojice, supervirem se nakazili kvůli pokusům Chance Claybourna a jde jim o jediné. Zničit Toryinu smečku. A pak jsou tu ještě tajemní vládní agenti, kteří se nezastaví před ničím. Virátům z ostrova Morris dochází, že jde o život.

Celou recenzi najdete na webu Vaše literatura - zde

A nezapomeňte se zapojit do soutěže!



You May Also Like

12 komentářů

  1. knihu jsem dostala pod stromeček, ale teď jsem se učila na zkoušky... ale těším se už, až se na ni vrhnu :)) mrzí mě, že už bude konec... oblíbila jsem si je :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím. Přesně, taky jsem si je oblíbila a navíc ten konec je takový... poměrně otevřený. Další díl by mi nevadil :D

      Vymazat
  2. O knihe ani o sérii som ešte nepočula :-) Námet nevyzerá zle, ale na či sa k sérii niekedy dostanem ťažko povedať :D

    OdpovědětVymazat
  3. Knížku vůbec neznám, předchozí díly jakbysmet.
    Anotace zní docela zajímavě, ale bohužel si nemyslím, že by mě tohle téma bavilo číst.

    OdpovědětVymazat
  4. Super recenze! :) Já už se dopracovala k tomu, že jsem si koupila Virus a Poklad, ale ještě jsem se nedostala k přečtení :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenzia :) knihu som ešte nevidela, ale určite sa musím po nej pozrieť, lebo si rozširujem knižnicu ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si knihovničku moc rozšiřovat nemůžu, skoro nemám knihy kam dávat :D

      Vymazat
  6. Á, už se na ni tak těším! :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)