Život knihomola (December)

by - 1/02/2016


Ahoj,
tentokrát žádné půlměsíční zpoždění, Život knihomola je tu hezky včas.
Na to, že byly poměrně dlouhé prázdniny, jsem moc knih nepřečetla. Nechci říct, že dnešní článek bude o ničem, jen bude asi trochu kratší.

Přečetla jsem...

   

Hodnotím...

První (Kiera Cass) jsem začala číst s menšími obavami, protože předchozí díl mi hodně zvednul mandle. Možná se vyplatilo mít minimálně očekávání, protože nakonec mě závěr trilogie mile překvapil. Rozhodně jsem nečekala tolik akce. Více v recenzi (zde). Zúčtování (Kathy Reichs a Brendan Reichs) je posledním dílem série o Tory Brennanové a virátech. Pouštěla jsem se do něj s jistotou, že mě nezklame a samozřejmě se tak ani nestalo. Je to velice zdařilá kniha a já na po přečtení neubránila stesku, že už je nadobro konec. Recenze se časem objeví na Vaše literatura. Železná zkouška (Holly Black a Cassandra Clare) se mi také líbila, i když mi dost výrazně připomínila Harryho Pottera. Sice ji beru spíš jako lehší oddechovku, rozuzlení mě však dostalo! Recenze vyjde na Knižním kukátku. A nakonec Dcera kostí a dýmu (Laini Taylor) - moje nová láska. Moc jsem od ní nečekala, ale to jsem ji hodně podcenila. Autorka totiž vymyslela poutavý a neobyčejný příběh s neokoukanými bytostmi a navíc ho napsala úžasným jazykem plným obrazů a uměleckých vyjádření. Kniha se mi četla jako po másle.

Statistiky...

Bohužel se mi za prosinec povedlo přečíst pouze 4 knihy a to činí 1270 stran. Podařilo se mi dočíst 2 série, což je pro mě docela úspěch. Na druhou stranu jsem ale zase 2 série rozečetla, takže není co slavit :D

Ulovila jsem...

V tomto ohledu jsem byla velice úspěšná, 11 knih za měsíc mi do knihovničky jen tak nepřibude.



Koupila jsem si: Erebos, Nalezenec, Květinová zkouška, Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva a Hadí zkouška

Vyhrála jsem a dostala: Papírová města, Blbá sázka o fajn kluka, Turnus (Ježíšek donesl), Bezejmenné město a Obřad dospělosti (ty poslední dvě jsem dostala v knihovně za výpomoc :D)

Recenzní výtisky: Zúčtování a ebook Jackaby

Prosinec sice nebyl příliš plodný v počtu přečtených knížek, ale co se týče nových přírůstků, mohu být jedině spokojená.
A co vy, pochlubte se.







You May Also Like

12 komentářů

  1. Já jsem za prosinec přečetla jen 2 knihy a další dvě mám rozečtené (ale to je na moje poměry docela výkon). Selekce (nebo jak se ta série jmenuje) mě moc neláká, Zúčtování vypadá vcelku zajímavě a na Dceru kostí a dýmu se chystám už hodně dlouho. Až dočtu, to co mám teď rozečtené, vrhnu se na ní :) Páni, 11 nových knih, to já si koupila za celý rok snad jen 2, jinak chodím pořád do knihovny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Selekci se klidně vyhni, já měla z druhého dílu docela silný traumatický zážitek :D
      Určitě pak napiš, jak se ti líbila.
      Taky jsem ze začátku hodně chodila do knihovny a stále chodím, ale radši mám knihy doma :3

      Vymazat
  2. Do Kathy Reichs bych se taky ráda pustila, snad se k tomu dostanu :D Jinak pěkné nové přírůstky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To máš přečtených ještě dost knih já stihla pouze tři a jsem ráda, že jsem i tyto stihla. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem si, že přes prázdniny zvládnu mnohem víc :/

      Vymazat
  4. Erebos je super kniha, odporúčam :-) Železná skúška sa mi páčila, až tak veľmi mi HP nepripomínala, i keď tam boli podobnosti. Dcéra dymu a kostí je naozaj super, som zvedavá čo povieš na dvojku :-). Inak pekné knižné prírastky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dvojku čtu a jsem malinko rozčarovaná... První díl byl lepší.

      Vymazat
  5. Za prosinec jsem přečetla jestli si dobře pamatuji 3 knihy...přibližně...asi...jo..3: Babičku, Cherub 1 a Závoj smutku
    Jinak jsem dostala bohužel jen 7 knížek...ale koupila jsem si pár mang, tak to mi to vynahradí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I 7 knížek je super počet. Každá knížka se počítá! :3

      Vymazat
  6. Ja som teraz taká šťastná, že som objavila tvoj blog ♥ Milujem knihy a kvalitných knižných blogov je málo. Pripájam sa k pravidelným čitateľom ;)

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, teď jsi mi vyrazila dech! Vážně moc děkuju za pochvalu, vážím si jí, ani nevíš jak :3

      Určitě se mrknu :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)