Fotograf na lovu │ Londýn #1

by - 12/01/2019


Ahoj,
pokud máte pocit, že vydávám příliš mnoho článků s tématikou Londýna, nebudu vám to vyvracet. Chvíli tuto metropoli miluji, pak zase nenávidím, ale ať už je situace jakákoliv, nikdy mě nepřestane inspirovat. Zejména moje fotografické já, které stále nalézá nová místa a prvky, které si zaslouží zachytit. Dnes vám povím o pár skvělých fotogenických spotech, kam stojí za to zamířit.
Hiya,
if you feel like I post way too many articles about London, I won´t refute it. I balance between love and hatred to this metropolis, but whatever the situation is, the city will never cease to inspire me. Especially my photographic self that can still find new places and elements that deserve to be captured. Today, I will tell you about a few wonderful photogenic spots that you should visit.

Trafalgar Square


Místo, které je relativně prázdné možná tak ve tři ráno ve všední den, jinak se na něm mačkají davy lidu, přesto ho mám ráda. Mám hned několik fotek z nejrůznějších úhlů s úžasně modrou vodou ve fontánách a majestátní Národní galerií  v pozadí (kam je mimochodem vstup zadarmo a najdete tam neuvěřitelné malířské skvosty).
The place that is relatively empty possibly at 3am in weekdays, otherwise the square is crowded with a mass of people. But I still like it. I have several photos of it from different angles with amazingly blue water in fountains and majestic National Gallery in the background (where you can go for free btw and you find incredible art pieces inside).

London Bridge

 

Poslední dobou velmi často přestupuji v London Bridge stanici z Jubilee linky na Northern, nebo naopak, ale málokdy vyjdu ven z metra. Pokud se mi to náhodou podaří, vždycky pořídím aspoň jednu fotku, protože tato část Londýna společně se samotným London Bridge a Shardem vypadá pokaždé dobře.
Lately, I very often change from Jubilee to Nothern lines in London Bridge Station but I rarely go out of the underground. If I have an option to wander around, I always takeat least one photo because this part of the city with London Bridge and Shard looks good every time. 

Little Venice


Víte, že i Londýn má svoje vlastní malé Benátky? Nachází se kousek od Paddigton station v západním Londýně. Jsou opravdu poměrně malé a zdaleka se vyrovnají těm italským, ale mají své kouzlo a dají se zachytit v krásných barvách západu slunce.
Do you know that London has own little Venice? It is located near Paddington Station in West London. It really quite small and not comparable with the Italian one at all but Little Venice has its magic and you can capture it in wonderful colours of a sunset.

Tate Modern

 

O Tate Modern se dají říct tři skvělé věci - muzeum nabízí ohromující výstavy, z nichž drtivá většina je volně přístupná, samotná budouva institutu se dá považovat na architektonický skvost a nachází se v nádherné lokaci na břehu Temže s výhledem na katedrálu svatého Pavla. Trochu se stydím, že jsem do Tate Modern zavítala až po také době.
I can say three great things about Tate Modern - this museum offers amazing exhibitions that are mostly free to visit, the building itself is an architectonic jewel and it is located in the perfect place on the bank of the River Thames with a view to St. Paul Cathedral. I feel a bit ashamed that I waited to visit Tate Modern for such a long time.

London Underground

 

Cestovat Londýnským podzemním systémem nepatří mezi moje oblíbené záležitosti, neboť do něj vkládám značné investice a odměnou mi je možné umáčknutí v přeplněném metru. Taky se mi úplně nelíbí fakt, že denně trávím jednu až dvě hodiny pod zemí. Na druhou stranu je tam dole aspoň teplo (což se v tyto chladné dny opravdu hodí) a celý systém nabízí mnoho hustých fotogenických míst.
Using the London underground system for travelling isn´t my popular activity as I invest a lot of money to it and as a reward, I can be possibly crushed in the tube full of people. I also don´t like the fact that I spend one to two hours a day under the ground. On the other hand, it is warmer down there at least (which is quite useful these cold days) and the whole system offers many cool photogenic places.

První pětice míst v Londýně, které stojí za návštěvu, pokud chcete pořídit nějaké hezké fotky. Samozřejmě jich existuji mnohem více, ale o tom zase přístě.
First five spots in London that are worthy of visiting if you want some cool photos. Of course, there are many more but I´ll keep them for the next time.

Maddie
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)


You May Also Like

18 komentářů

  1. Moc hezký článek a fotky :) Mám ráda tvoje články o Londýnu. Taky bych se tam ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Určitě doporučuji, Londýn je minimálně na první pohled dost vzrušující a kouzelné místo!

      Vymazat
  2. Krásné fotky. :) Za mě není nikdy dost článků s tematikou Londýna. :))

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou opravdu krásné fotky. Trafalgar Square a London Bridge vypadají naprosto fantasticky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Londýně jsem byla třikrát, byť potřetí jsem procházela už i místa, která jsem předtím navštívila. Asi nejvíc jsem si oblíbila Millenium Bridge, no jo, hádej proč. :D V londýnském metru jsem se docela bála popravdě, ale naštěstí jsem tam nikdy nemusela hledat cestu sama. :)
    Trafalgar Square se mi taky líbilo. Obecně je Londýn určitě fotogenické a inspirativní místo, na výlet ideální, ale žít bych asi v Británii obecně nechtěla, protože ta kultura, možnosti a lidé...je to na mě asi moc odlišné. Ale nikdy neříkej nikdy, žejo. :D

    Měj se krásně a foť a piš dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem byla hrozně nadšená, když jsem na nějakém místě byla dokonce podruhé! :D A pořád znám jenom malou část.
      Nějaké odlišnosti se dají najít, ale člověk si dokáže zvyknout. Britové jsou celkově velmi milí. Ale občas mi Česko chybí. :D

      Děkuju, ty také! :))

      Vymazat
  5. Do Londýna mě to vždycky lákalo, jednou bych se tam určitě ráda podívala. Zvlášť teď v tom vánočním čase musí být kouzelný! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi, že publikujete tolik příspěvků o Londýně - jak vidíte, je toho hodně k návštěvě ☺
    Když přijde na náměstí Trafalgar Square, nepřekvapuje mě, že je tam přeplněné
    Nikdy jsem necestoval metrem, ale mnoho lidí nemá rád tento komunikační prostředek
    pozdravy
    Lili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obecně celý centrální Londýn je prostě hrozně přeplněný, hlavně před Vánocemi 💁🏼‍♀️
      Nedoporučuji pro klaustrofobiky :p

      Vymazat
  7. nice post dear :) I follow you on gfc # 144 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)