Život filmového diváka (Jan, Feb)

by - 3/12/2016


Ahoj,
dnes jsem se rozhodla potěšit spíše filmově zaměřené čtenáře blogu.
Tento typ článků se zde nevyskytuje příliš často. Konkrétně první a na hodně dlouhou dobu poslední se na blogu objevil před rokem, tehdy se jmenoval úplně jinak a shrnoval události tří měsíců.
Na dobré filmy sice koukám ráda, ale chybí mi dostatek času, což je asi nejzásadnější překážka. Dělat filmové zhodnocení měsíce se dvěma, maximálně třemi kousky je podle mého názoru o ničem.
Jenomže od začátku letošního roku se situace hodně změnila a myslím si, že se teď mám s čím pochlubit.
Filmy
Viděla jsem...

Filmy nejsou seřazené chronologicky.

           

Ze seznamu shlédnutých filmů se dá vyčíst několik zajímavých faktů. Zaprvé jsem se zbláznila do filmů s Leonardem DiCapriem, respektive do herce samotného. Leovu éru trefně odstartoval Počátek a logicky následoval Vlk z Wall street, na lyžařském kurzu Velký Gatsby a zatím jsem skončila u Chyť mě, jestli to dokážeš. Také jsem konečně dostala tu správnou náladu na oba díly Deníku Bridget Jonesové. Normálně se romantickým komedií vyhýbám na sto honů, ale jak vidíte, tento žánr jsem rozšířila i o Kamarád taky rád. Sama nevím, co se to se mnou děje! :D Marvelu jsem zůstala věrná v podobě Ant-mana. V rámci četby stejnojmenné knihy jsem se znovu podívala na Marťana. Po několika měsících jsem dokoukala celou Teorii všeho, v záchvatu baletní nálady se konečně podívala na Černou labuť a obzory si rozšířila filmem, jehož název si pořád nemůžu správně zapamatovat - Neuvěřitelně hlasitě, nesmírně blízko.

Některé z filmů si vysloužily speciální pozornost.

Nejlepší film
  

Když je to zhodnocení za dva měsíce, tak můžu dva filmy, že ano? U Černé labutě jsem neváhala dlouho, tento snímek mi vyrazil dech. Ačkoliv jsou všechny filmy s DiCapriem naprosto perfektní, nejvíc podle mě zazářil ve film Catch me if you can. Je to sice jeden z jeho starších filmů, ale rozhodně stojí za to.

Nejslabší film

Když jsem před 9 měsíci viděla první polovinu, už tehdy se mi film moc nelíbil. V dobré víře jsem se ho rozhodla dokoukat, ale můj názor se rozhodně neobrátil k lepšímu, spíš naopak. Nevím, čím přesně mi Teorie všeho tolik vadí, avšak nedokázala jsem si z ní užít snad jedinou minutu.


Nejlepší rozuzlení/konec
 

Znovu zmiňuji Černou labuť. Konec mě dostal ze všeho nejvíc a pořád ještě nevím, co si mám myslet. Závěr Počátku se odehrával doslova na několika rovinách, byl napínavý, skvěle natočený a sestříhaný.

Nejhorší rozuzlení/konec

Film zkrátka skončil divně, co dodat.

Nejočekávanější film

Nejvíc jsem se těšila právě na tento film. Poté, co jsme se na hodině angličtiny náhodou podívali na trailer (a učitel se divil, že jsme o filmu ještě neslyšeli), jsem vyhodnotila, že to bude báječná podívaná a opravdu se těšila, až si film pustím.

Největší překvapení

Říkala jsem si: Jo, to bude pěkná blbost. Ano, byla to blbost na druhou, ale šíleně mě bavila.

To je k filmům vše. Samozřejmě se mi velmi líbil i Vlk z Wall Street nebo Marťan, kterého jsem viděla už podruhé a přesto mě nijak neomrzel, ale vítězná kategorie přece nemůže mít čtyři výherce.

Seriály

I tato kategorie slaví kupodivu docela úspěch.

 


Nejsem seriálový člověk. Některé moje kamarádky dokáží sledovat velmi aktivně několik seriálů najednou, popřípadě v jednom seriálu postupovat astronomickou rychlostí. U mě je docela úspěch, když se podívám na druhou epizodu...
Za leden a únor jsem dál pokračovala (občas ne úplně postupně) v HIMYM. Je to moje srdcovka, seriál, který vždycky pobaví, takže tady není co psát.
Za to u Záblesku budoucnosti se trochu pozastavím. Už jsem ani nedoufala, že mě nějaký seriál dokáže chytnout natolik, že budu zoufale prahnout po dalších a dalších dílech. Záblesk budoucnosti to nějakým záhadným způsobem dokázal. Vlastně myslím, že je čas na další epizodu!

To je k dnešnímu článku vše. Dejte vědět, jestli jste viděli zmiňované filmy a co na ně říkáte.

You May Also Like

18 komentářů

  1. Ha, tak u tebe se budu inspirovat, až jednou nebudu mít na co koukat :D Ale teď jsem opět rozkoukala seriál svého dětství - Čarodějky, takže na filmy zatím nemám ani pomyšlení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony seriály jsou žrouty času, takže chápu, že moc času nemáš :D

      Vymazat
  2. Z tohoto výběru jsem viděla asi jen Počátek a Chyť mě, jestli to dokážeš. Ten druhý film se mi hrozně moc líbil. Potom jsem se docela chtěla podívat na Teorii všeho, ale po tomhle si to možná ještě rozmyslím... no konec konců, já se na filmy stejně moc často nedívám.
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme stejné. Ale Počátek se mi také moc líbil :)
      Nechci tě odrazovat, třeba se ti bude líbit :)

      Vymazat
  3. Černá labuť je nádherný film. Stejně tak mám ráda Vlka z Wall Street, Ant-mana, Gatsbyho a samozřejmě Bridget. Jo a Kamarád taky rád patří mezi moje oblíbené romantické komedie.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :) HIMYM miluju! :) Kamarád taky rád se mi taky moc líbil - jednoduchý a předvídající, ale prostě dobrý :)Jinak bych se (konečně!) chtěla podívat na Velkýho Gatsbyho a Marťana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že mám spolupříznivce! :D
      Když člověk nechce moc přemýšlet, je to ideální výběr :)
      Oba filmy doporučuji :)

      Vymazat
  5. Škoda té Teorie . mně se líbila, ale chápu, sto lidí, sto chutí :) Jinak je to parádní přehled filmů! A souhlasím jak s Labutí, tak s Počátkem! :) A možná dám šanci Kamarád taky rád :D

    OdpovědětVymazat
  6. s těma nejlepšíma filmama naprosto souhlasím! taky je mám hodně ráda.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nebudeME jediné, protože tyto filmy jsou kvalitní práce :)

      Vymazat
  7. Na Černou labuť jsem se dívala dneska, protože mi to všichni doporučovali a já jsem furt říkala bla, bla, bla to bude zase nějaká blbost.
    Jak jsem byla blbá!!! To je jeden z nejdokonalejších filmů co jsem kdy viděla a nutně bych potřebovala čaj, křeslo a pana režiséra, aby mi řekl jak to pokračovalo dál, proč to bylo tak jak to bylo a proč se Nina v hlavně změnila (nechci tu moc říkat ten spoiler, snad víš co myslím).
    Pořád na film nemůžu přestat myslet a snad ani dneska neusnu. Navíc se tanci - baletu věnuji, tak vím jaký tlak to na Ninu byl... tím hůř jsem to prožívala...achjo zase komentář jak dálnice :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela si tvoje pocity umím představit, protože jsem prožívala něco podobného. Byla jsem mimo ještě celý další den.
      K baletu mám taky blízský vztah, několik let jsem se mu věnovala, možná proto nás obě Černá labuť tolik oslovila :ú

      Vymazat
  8. Já jsem viděla akorát Velkého Gatsbyho a Kamarád taky rád a oboje to bylo skvělé. Jinak mám v plánu na většinu toho, co tu máš mrknout, ale není čas... a když je, tak sleduju víc seriály... nevím proč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, pořád se něco děje, divím se, že vůbec ještě stíhám :D
      To já zase spíš dám přednost filmu před seriálem :)

      Vymazat
  9. Veľa zaujímavých filmov, i keď väčšinu poznám iba z počutia a nevidela som. Videla som veľkého Gatsbyho, na toho som bola v kine a páčil sa mi, mám doma aj knihu, ktorú som si potom na základe filmu kúpila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na knihu se také chystám, ale zatím jsem to odložila na neurčito, protože času je málo! :)

      Vymazat

Komentáře vždy potěší mé oči, takže komentujte, komentujte :)